سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره...

سازمان کنفرانس اسلامی در سال 1972 منشوری را به تصویب اعضای خود رساند که در بند 6 ماده 6 آن، اعضاء ملزم گردیده‌اند به اینکه شرکت‌های حامی اسرائیل را شناسایی و روابط اقتصادی و تجاری خود را با آنان لغو نمایند. اما متأسفانه بعد از گذشت 35 سال از آن تاریخ، آمارها نشان می‌دهد ایران اسلامی! بالاترین رتبه را در مصرف کالاهای صهیونیستی در منطقه خاورمیانه کسب کرده است.
«ستاد مردمی حمایت از تحریم کالاهای صهیونیستی» به همین منظور تشکیل، و فعالیت خود را در تاریخ 5 آبانماه 1386 آغاز کرده است؛ و بعنوان اولین اقدام عملی، در کنار اطلاع‌رسانی گسترده چندین طومار را به امضای دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون شهر مقدس قم رسانده و پیگیر تحقق این موضوع در سطح وسیعی از ایران اسلامی می‌باشد؛ و از این راه دو هدف را دنبال می‌کند: 1- اعلام خواست عمومی به مسئولان کشور و الزام عملی آنان در تسریع تحریم شرکتهای حامی رژیم صهیونیستی 2- اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در سطح افکار عمومی جامعه.
در این طومارها که خطاب به ریاست محترم جمهوری می‌باشد، تصریح شده است که ملت آگاه و همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی هر گونه اقدامی را که در جهت تقویت رژیم غاصب صهیونیستی باشد محکوم می‌نمایند و طبق فرمایش امام راحل (ره) معتقدند که «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود»؛ و به همین منظور از دولت مکتبی نهم می‌خواهند که شرکتهای فعال اقتصادی در ایران را که حامی رژیم صهیونیستی هستند شناسایی و در جهت قطع ارتباطات تجاری با آنان اقدام نمایند.
«ستاد مردمی حمایت از تحریم کالاهای صهیونیستی» اعلام می‌دارد که به هیچ سازمان، گروه، جناح و حزبی وابستگی سیاسی و مالی ندارد و کاملا مستقل و مردمی عمل می‌نماید و مدافع حقوق ملت ایران است. همچنین اعلام می‌دارد که پایگاه اطلاع رسانی آن با آدرس اینترنتی
http://boycottisrael.parsiblog.com  آماده پذیرفتن هرگونه اخبار، مقالات، اطلاعات و آمار و ارقام در این زمینه، برای انتشار و تنویر افکار عمومی جامعه می‌باشد.

«ستاد مردمی حمایت از تحریم کالاهای صهیونیستی»